5.08.2017 г.

Аз като щуката на Путин...

Ох, много е горещо! Чак ми се прииска да съм щука... Да си плувам в студените води на сибирските езера и да се гоня с Путин... Най-много да ми забие един харпун. Обаче пък може и да му избягам. Въпрос на качества. А сега какво? Като не съм щука. Седя си тук пред лаптопа...  Навън е 38 градуса. По-добре да не излизам. Тегля си един късмет на деня, тегля си втори, тегля си карта таро за деня, тегля си съвет на деня... Пиша си нещо... Навън е 35 градуса... Абе... Гледам си нещо... Навън е все още 35 градуса... Пак си пиша, пак си чета, пак си гледам... Жега е! Още не е за излизане. Чета цитати от Хемингуей - "Всичко на 30 км от морето, е провинция"! Смятам. Най-близкото море ми е на около 300-400! Оооо, къде съм била! В дълбоката провинция! Я да си пусна пак видеото, дето го разпространява Кремъл... Онзи от палубата обаче, в чиито ръце попадна щуката, хич не ми вдъхва доверие...


Няма коментари:

Публикуване на коментар